Najczęściej wyszukiwane:

(webinar) Wykorzystanie storyboardów (wizualnych historii) w dydaktyce akademickiej

Jeśli podejmujemy decyzję o wdrożeniu metody projektowej albo chcemy zmotywować Studentów do analizy bardziej rozbudowanego studium przypadku, może pojawić się pytanie o to, jak precyzyjnie pokazać etapy określonego działania, dokumentować kluczowe kroki, zobrazować czasem bardzo dynamiczną historię albo wręcz stworzyć scenariusz dramy. Z pomocą mogą przyjść storyboardy (wizualne historie), które łączą dość proste obrazy i dymki dialogowe lub myślowe z opisami lub interpretacją Studentów. Storyboardy pozwalają również na wnioskowanie o rzeczach na nich wprost niewidocznych (np. pojawiających się emocjach czy uwarunkowaniach), które pozwalają Studentom rozwinąć umiejętność odkrywania zależności przyczynowo-skutkowych. Storyboard rozwija również wyobraźnię oraz pozwala na utożsamianie się z jego postaciami. O specyfice storyboardów, ich przydatności oraz procesie ich tworzenia porozmawiamy na tym webinarze.

Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących.

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

Data i godziny wydarzenia: 24 kwietnia 2025 (czwartek) 13:00 - 24 kwietnia 2025 (czwartek)

ul. Pomorska 171/173
90-236 Łódź

kontakt@filologia.uni.lodz.pl
tel: 42/665 51 06
fax: 42/665 52 54

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR