GADŻETY WYDZIAŁOWE (ZAKUP W SKLEPIE UŁ)

Wydział Filologiczny UŁ dysponuje własnymi materiałami promocyjnymi. 

Wszyscy zainteresowani mogą nabyć wydziałowe gadżety w Sklepie UŁ mieszczącym się na parterze budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego (Łódź, ul Jana Matejki 32/38). Aktualna oferta wydziałowych produktów dostępna jest tutaj.

Uwaga! Jednostki organizacyjne Wydziału (instytuty, katedry, zakłady) oraz koła naukowe działające na Wydziale mogą dokonać zakupu gadżetów po preferencyjnych cenach pomniejszonych o podatek VAT naliczany dla standardowych klientów Sklepu UŁ. W tym celu należy złożyć zamówienie, wypełniając formularz zamieszczony na stronie internetowej Sklepu UŁ (zakładka Formularz zamówienia dla jednostek wydziałowych umieszczona w prawym górnym rogu strony).

POZOSTAŁE GADŻETY WYDZIAŁOWE

Do wyczerpania zapasów istnieje możliwość nabycia wydziałowych notesów, toreb papierowych i zestawów firmy Parker (pióro+długopis) przez jednostki organizacyjne Wydziału (instytuty/katedry oraz inne jednostki wydziałowe organizujące konferencje naukowe i dysponujące z tego tytułu środkami finansowymi).

Zamówienia nalezy składać na co najmniej 2 tygodnie przed organizowanym wydarzeniem poprzez wypełnienie zamieszczonego niżej formularza i przesłanie go na adres bartosz.burski@uni.lodz.pl. Rozliczenie zakupów następuje poprzez wystawienie noty wewnętrznej. Po przygotowaniu zamówienia gadżety są dostępne do odbioru w Biurze Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ (pokój 3.15).

GADŻETY JEDNOSTKI (INSTYTUTU/KATEDRY)

1. Zgłoś zapotrzebowanie na gadżety w sekretariacie swojej jednostki (wskaż typ gadżetu, jego ilość, źródło finansowania, dostępny budżet).

2. Pracownik sekretariatu wypełni z Tobą stosowny formularz i złoży zamówienie do Centrum Komunikacji i PR UŁ.

3. Po uzyskaniu wyceny od firm biorących udział w przetargu podejmiesz decyzję dotyczącą realizacji zamówienia (jeżeli proponowana cena przekracza zakładany budżet, możesz zrezygnować z produkcji gadżetu).

4. Przekaż pracownikowi sekretariatu Twojej jednostki gotowy projekt gadżetu. Pracownik sekretariatu prześle Twoje zlecenie do realizacji.

5. Czas realizacji zamówienia od momentu przesłania formularza do Centrum Komunikacji i PR UŁ wynosi ok. 30 dni. Prosimy o planowanie produkcji gadżetów ze stosownym wyprzedzeniem.


PRZYDATNE LINKI:

GADŻETY OGÓLNOUCZELNIANE

1. Skontaktuj się ze sklepem UŁ (sklep@uni.lodz.pl) w celu uzyskania formularza zamawiania gadżetów uniwersyteckich dla jednostek UŁ. Odeślij wypełniony formularz na wskazany wyżej adres.

2. Po przygotowaniu zamówionego asortymentu otrzymasz informację o możliwości odbioru zamówienia. Czas oczekiwania na odbiór gadżetów wynosi 2 dni robocze od momentu otrzymania kompletnie wypełnionego formularza zamówienia. Odbiór zamówienia jest możliwy w Sklepie UŁ na parterze budynku głównego BUŁ (ul. Matejki 32/38). Aktualne godziny otwarcia Sklepu UŁ znajdziesz na jego stronie internetowej.

3. Istnieje możliwość wcześniejszego obejrzenia gadżetów online na stronie www.sklep.uni.lodz.pl lub bezpośrednio w Sklepie UŁ mieszczącym się w Bibliotece UŁ.

4. Uwaga! Bez wcześniejszego złożenia zamówienia w stacjonarnym Sklepie UŁ można dokonać zakupu gadżetów jedynie ze środków prywatnych (obowiązują ceny ze strony sklep.uni.lodz.pl, które różnią się od cen dla poszczególnych jednostek uczelni). 

 

PLAKATY (WYDRUK I EKSPOZYCJA W BUDYNKU)

  • Miejsce ekspozycji plakatów wyznaczane jest przez Biuro Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ (istnieje zakaz wywieszania plakatów na własną rękę bez wcześniejszej konsultacji).
  • Ze względu na wymiary ramek ekspozycyjnych posiadanych przez Wydział akceptowane są wyłącznie plakaty w formacie B2. Osoby dostarczające do wywieszenia plakaty w mniejszym formacie zobowiązane są do samodzielnego dostosowania wydruków do obowiązujących kryteriów.
  • Gotowe plakaty wywieszane są w przestrzeni wydziałowej najwcześniej 2 tygodnie przed organizowanym wydarzeniem. Termin ich ekspozycji zależny jest od natężenia innych wydarzeń i dostępności wydziałowych nośników reklamowych. Z uwagi na ograniczoną przestrzeń ekspozycyjną Wydział zapewnia możliwość wywieszenia 2 plakatów reklamujących dane wydarzenie.
  • Po zakończeniu wydarzenia plakaty zostają zutylizowane, chyba że organizator konferencji zgłosi do Biura Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ chęć zatrzymania ich na pamiątkę. Taką informację należy przekazać najpóźniej w dniu startu wydarzenia.
  • Do obowiązków wydziałowego specjalisty ds. promocji należy projektowanie oraz zamawianie plakatów oraz innych materiałów promocyjnych wyłącznie na wydarzenia ogólnowydziałowe.
  • W przypadku wydarzeń organizowanych przez jednostki wydziału (np. konferencje, wykłady gościnne) specjalista ds. promocji służyć może pomocą graficzną w ramach możliwości czasowych i nieobciążenia innymi obowiązkami. Jeżeli zamierzają Państwo zwrócić się o pomoc w tym zakresie do wydziałowego specjalisty ds. promocji, należy to uczynić na co najmniej miesiąc przed zaplanowanym wydarzeniem (czas potrzebny na złożenie zamówienia w ramach procedury przetargowej, wybór wykonawcy oraz przygotowanie i wydruk projektu plakatu).
  • Opracowywanie materiałów promocyjnych (plakatów, zaproszeń, grafik itp.) przez wydziałowego specjalistę ds. promocji na potrzeby inne niż wydarzenia ogólnowydziałowe jest odpłatne. Organizatorzy zostaną obciążeni notą wewnętrzną.
  • Zalecane jest przygotowywanie plakatów i zaproszeń wyłącznie w wersji elektronicznej.

PRZYGOTOWANIE PROJEKTU PLAKATU PRZEZ BIURO PROMOCJI I KOMUNIKACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UŁ:

  • Zamawiane plakaty tworzone są zgodnie z obowiązującym schematem identyfikacji wizualnej Wydziału zamieszczonym poniżej. Plakaty drukowane są na papierze fotograficznym w formacie B2 (70,7 x 50 cm). Koszt wydruku 1 plakatu w takim formacie to ok. 25 zł. Koszt opracowania projektu plakatu na wydarzenia inne niż te ogólnowydziałowe wynosi 75 zł (rozliczenie poprzez notę wewnętrzną).
  • Przy składaniu zamówienia należy wskazać źródło finansowania projektu plakatu (np. subwencja dydaktyczna jednostki/dofinansowanie Dziekana).  
  • Osoba zamawiająca plakat zobowiązana jest do dostarczenia na adres bartosz.burski@uni.lodz.pl treści niezbędnych do stworzenia plakatu, tj. zdjęcia głównego (wymagane wymiary zdjęcia to co najmniej 1600 px szerokości; w przypadku zdjęć portretowych preferowana jest orientacja pionowa); nazwy, daty i miejsca wydarzenia, nazwy organizatora/organizatorów, opcjonalnie: dostarczenia logotypów partnerów/współorganizatorów oraz opisu wydarzenia.
  • W przypadku problemów ze znalezieniem zdjęcia głównego polecamy skorzystanie z banków zdjęć (np. http:/pixabay.com lub https://stock.adobe.com/pl/) i wybranie zdjęcia tematycznie zbliżonego do organizowanego wydarzenia.
  • Osoba zamawiająca otrzymuje do wglądu projekt plakatu, który zostaje przesłany do druku po uzyskaniu finalnej akceptacji.
  • Wydruk plakatów następuje w ciągu 7 dni roboczych od przesłania do drukarni ostatecznej wersji plakatu.
  • Prosimy o zwracanie się z prośbą o przygotowanie projektu plakatu na co najmniej miesiąc przed planowanym wydarzeniem.

SCHEMAT POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU ZAMAWIANIA PLAKATÓW NA KONFERENCJE NAUKOWE/WYDARZENIA INNE NIŻ OGÓLNOWYDZIAŁOWE

WIZYTÓWKI

  • Realizacją zamówień na wizytówki dla pracowników danej jednostki zajmują się pracownicy sekretariatu. Pracownicy sekretariatu składają zamówienie poprzez wypełnienie formularza udostępnianego przez Centrum Komunikacji i PR UŁ UŁ (komunikacja@uni.lodz.pl).
  • W ramach obowiązującego przetargu istnieje możliwość produkcji wizytówek w pakietach po 50 lub 100 sztuk. W ramach jednego pakietu można wyprodukować wizytówki tylko w jednym języku.
  • Zamawiane wizytówki tworzone są zgodnie z obowiązującym schematem identyfikacji wizualnej Wydziału zamieszczonym poniżej. Istnieje możliwość produkcji wizytówek w języku polskim lub języku angielskim.
  • Składając zamówienie w sekretariacie, należy dostarczyć wszystkie niezbędne dane, które mają zostać zamieszczone na wizytówce, tj. wskazać logotyp (do wyboru: Wydziału lub reprezentowanej jednostki, np. instytutu/katedry/zakładu), stopień/tytuł naukowy, imię i nazwisko, funkcję, nazwę reprezentowanej  jednostki  (jeżeli  nie  pojawia  się  w  logotypie), numer  telefonu,  służbowy  adres  e-mail,  adres  Wydziału (opcjonalnie:  z  numerem  pokoju), adres strony internetowej Wydziału lub reprezentowanej jednostki. Zamawiający powinien również wskazać źródło finansowania(najczęściej: subwencja dydaktyczna - wymaga zgody kierownika jednostki).
  • Dostępne logotypy Wydziału oraz poszczególnych jednostek wchodzących w jego skład znajdują się na tej stronie. Na potrzeby realizacji zamówienia ze wskazanego powyżej katalogu logotypów należy dostarczyć logotyp w grafice wektorowej w orientacji pionowej w wersji językowej adekwatnej do języka zastosowanego w projekcie wizytówki (UWAGA! Nie wszystkie jednostki posiadają logotypy w języku obcym. W takich sytuacjach zalecamy stosowanie logotypu Wydziału w języku angielskim).
  • Ewentualne prośby dotyczące potrzeby opracowania logotypów dla danej jednostki należy zgłaszać mailowo na adres: bartosz.burski@uni.lodz.pl.
  • Pracownicy składający zamówienie do sekretariatu zobowiązani są do samodzielnego odbioru wizytówek w Centrum Komunikacji i PR UŁ (ul. Uniwersytecka 3).
  • Szczegółowe informacje na temat zamawiania wizytówek dostępne są w Bazie Wiedzy Pracownika w Portalu Pracowniczym.