Biuro Promocji i Komunikacji

Opis zadań

Biuro Promocji i Komunikacji Wydziału Filologicznego UŁ odpowiada za szeroko rozumiane działania promocyjne jednostki. Każdego dnia dbamy o to, by wiadomości o tym, co dzieje się na Wydziale, na bieżąco docierały do naszych studentów i pracowników, potencjalnych kandydatów oraz innych zainteresowanych osób. Informujemy o odbywających się wydarzeniach, sukcesach naszych pracowników, osiągnięciach studentów i absolwentów, ciekawych projektach i wszystkim tym, co związane jest z naszym Wydziałem.

Do naszych zadań należą:

  • opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja strategii promocyjnej i komunikacyjnej Wydziału;
  • zarządzanie kanałami komunikacji Wydziału - publikowanie zapowiedzi i relacji z wydarzeń oraz redakcja bieżących treści zamieszczanych na stronie internetowej Wydziału; przygotowywanie i wysyłka wydziałowego newslettera;
  • zarządzanie kontami Wydziału w mediach społecznościowych - na Facebooku (fanpage i grupa dyskusyjna), Instagramie i w serwisie YouTube;
  • organizacja wydarzeń ogólnowydziałowych (np. Dzień Otwarty, Gala Absolwentów, inauguracja roku akademickiego);
  • ekspozycja plakatów i innych materiałów reklamowych w budynku Wydziału;
  • produkcja i montaż materiałów wideo o charakterze promocyjnym i informacyjnym (w tym Instagram Reels, Instagram Stories oraz nagrania publikowane w serwisie YouTube);
  • przygotowywanie materiałów graficznych na wydarzenia i imprezy o charakterze ogólnowydziałowym organizowane przez Biuro Dziekana lub administrację Wydziału (np. inauguracja roku akademickiego, wykłady dziekańskie, Gala Absolwentów, Dzień Otwarty);
  • wspieranie pełnomocnika dziekana ds. współpracy ze szkołami w działaniach kierowanych do uczniów (programy „Uniwersytet Zawsze Otwarty” i „Zdolny uczeń - świetny student”; oprowadzanie wycieczek szkolnych po budynku Wydziału);
  • bieżące wsparcie w działaniach organizacyjnych podczas projektów realizowanych przez Radę Biznesu i Pracodawców Wydziału Filologicznego UŁ;
  • kontakty z Centrum Komunikacji i PR UŁ;
  • produkcja i dystrybucja gadżetów wydziałowych (realizacja zamówień składanych przez organizatorów konferencji naukowych i podstawowe jednostki organizacyjne Wydziału);
  • pośrednictwo w opracowywaniu nowych logotypów dla jednostek w ramach identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Łódzkiego;
  • wsparcie Biura Prasowego UŁ w codziennych kontaktach z przedstawicielami mediów lokalnych i ogólnopolskich.

Dane kontaktowe

Biuro Promocji i Komunikacji

  • Pomorska 171/173 90-236 Łódź

Skład osobowy